My Dzapeholics

Friday, June 3, 2011

Lion city

Greetings!

Mlm ni aku nak semadikan gambau2 holiday kat singapo dalam blog ni..
Best kot g singapo... dahla murah tajaan kolej anggerik Uitm Shah Alam...

Haha dah lame baru nk post.. biau le jon... baru ade mood nk post sumthing
kat blog usang ni..



ni dekat scholars inn UTM Skudai.. Very nice

 Belakang itu kedapatan pun pokok gula2.. raya ni nak tanam satu ye depan rumah


Aku sangat penat... xde stamina

Okay dah ade balik stamina
Kak Za ngan Syai

 Mizah aku letak gambau kau niiiii hahahaha
Ni kat depan Lake of Dreams... Tulisan itu bermaksud aku hensem
Comel x sye???? Nyiuuu nyiuuu (bunyi arnab???)

siyes best g sane, tp xbest sbb terase gile duit kua... universal studio pun aku
xmasuk. nk masuk kang xleh lame2 lak sbb ikut grup..mampos aku kalau kene
tinggal...

ala mula2 kita tgk dulu yedak? ade rezeki next time leh g lagi. kan kan.. tp dapat
g sentosa island tu kire ok appa.

appa amma illey ila sondawaley yinggeba.. sekian kiasan india tradisional dari sy
.

1 comment:

MieZaH said...

hahaha..thank u aper :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...