My Dzapeholics

Saturday, June 5, 2010

~into dangerous water~


This is my first photoshoot entry since the birth of this blog... wahaha.baru blaja bang.
Lokasi kat Bukit Supai. sape2 nak bbq g la kat sane.. best la view tp menakutkan sket
siap ade fort lg.. gile punye pantai..

Nak berenang gua cuak sket sebab baru2 ni ade kisah buaye tembage telepas.. tp aku
pelikgak da bebulan2 buaye tu telepas tp xde pun kes orang kene telan..aku ni cam
doakan pulak..ish bukan bukan... semuga buaya tu dah sesat g kat afrika..xpun kene
makan ngan ikan jaws ke..

haha .. nape? ikan jaws xleh makan buaye ke? ne ko taw? ko crocodile hunter ke?

Enuff!! bukan nak cite sal buaya or crocodile hunter hatta crocodile land!..ni antara shot
yg aku amik.. tp kejap je.. magrib aku bla.. takut kene sorok ngan antu kopek lak.. haha.

Thanx to Mohd Ekmal b shahril...

xreti posing katenye

aku nak tanam pokok camni depan umah nanti

pokok ini seperti berpenghuni tetapi buat2 berani jela

mesti ar kene ade gamba lompat.. exercise.. haha

natural lighting sudah nak tebenam.. heeya hari da magrib.. balik!!

gambo seorang lelaki xberbaju yg kebetulan lalu..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...