My Dzapeholics

Saturday, July 17, 2010

~Till death do them part- Sheila & Sukri~


        
 




lame xupdate nih.. banyak nak kene kicap... eh.. catch-up...  perjalanan hidupku sebagai seorang
enthusiast photographer semakin menarik. hujung cuti sem aritu adalah my first wedding photography.
banyak gak la aku belajar... thanx kepade keluarga photographer yng sudi share ilmu ngan aku.. diorang
ni gempak la. 14 tahun dalam bidang ni. sampai anak kecik dia pun pegang kamera mahal. jeles aku! haha
comel kan? name adik ni aku xtau.

thanx gak kat salena, mak n ayahnye, along, angah, kak syurah, kak ila, asyraf, n of course sheila dan
suaminye. 2 hari satu malam diorng layan aku dgn baik n sporting skali. time kasih sebab beri peluang
pade saye untuk menimba pengalaman. k ni antara shot yg aku amik. aku rase byk lagi aku kene blaja.


ni bukan pengantin ye.. ni cik salena gomez

sheila begum

time nikah




 tu dia.. ensem x abang baju ijau tu... kan? hehe

sebab ujan, xdapat nak ikut g shooting outdoor.. lgipun aku dah nak balik shah alam time tu. k moving on
to the next entry. ahhaha..  




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...