My Dzapeholics

Thursday, July 21, 2011

Petua Hapuskan Kemengantukan (~_~)

salam,

aku xtau la nape aku selalu ngantuk skang ni
maybe badan xcukup zat kot

xpun berat badan berlebihan

atau badan kurang aktiviti..

hehe.. untuk korang2 yg tgh study skang ni,
selalu x ngantuk dalam kelas? haa kalau slalu ni aku nak bagi petua

petua ni kawan aku yg gitau.. dia kate lecturer dia suh buat mase budak2 dalam
kelas dia ngantuk

petua dia, bila ngantuk tu, korang kene kemut2.. toksah tnye kemut ape..
ape je lagi yang boleh dikemut korg kemutkan je...

tp biasalah.. result may vary...
so gudluck :)

malam ni malam jumaat jgn lupe bace yasin yaw!!
yaww ya a aww yaww.... terhip hop lebih lak.. sila memaafiku pun aduy..
time kemut tu cover.. jgn wat muke gini..
malu woo kalau orang prasan

4 comments:

My MiRa said...

baik!!baik!!saya bace yasin ehehehe

Wanie said...

ngantok tido je la..
tu je care utk hilangkan ngantuk..hehehe

Shah URL said...

ubat ngantuk tido cukop2 dik eheee :D

Sarah Mohd Saleh said...

mcm senaman muke jek tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...